Aveți la dispoziție 14 zile conform O.U.G. 34/2014 pentru a returna produsele cumpărate și pentru a cere rambursarea totală a sumei plătite. Nu aveți nevoie de un motiv special pentru a face acest lucru, e suficient să vă răzgândiți.

 

Cum puteți anula o achiziție ?

Perioada de reflecție expiră după 14 zile de la data primirii produselor. Dacă perioada de reflecție expiră într-o zi nelucrătoare, termenul este prelungit până la următoarea zi lucrătoare.

Trebuie să ne informați clar cu privire la decizia de anulare a achiziției. Nu este suficient doar să trimiteți produsele înapoi. Livrarea se va face prin intermediul metodei de transport dorite (curierat privat, transport personal etc), iar toate taxele de transport vor fi suportate de dumneavoastră. Dacă returnați mai multe produse din aceeași comandă, acestea trebuie să fie trimise într-un singur colet. Nu se accepta colete multiple pentru o singură comandă înregistrată.

Incheierea contractului are loc in momentul emiterii facturii fiscale si nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmarii automate de primire a acesteia.

Art. 12 mentioneaza ca exercitarea dreptului de retragere pune capat obligatiilor partilor contractuale. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.

Prevederile OUG 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.

Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa-o faca intr-un magazin; de exemplu, consumatorul ar trebui doar sa probeze un articol de imbracaminte, nu sa il poarte.

 

S.C. INPRIDE S.R.L. nu se obligă să plătească pentru orice colet trimis la adresa sa.

 

 

Transport gratuit la peste 300 lei

Livrare în 2-5 zile

Plăți securizate

Noutăți in fiecare săptămână